.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلنگ زنی بیمارستان جنرال گیلان با حضور شرودر

با حضور" گرهارد شرودر " صدراعظم سابق آلمان به همراه پروفسور سمیعی صبح جمعه بیمارستان جنرال گیلان در رشت کلنگ زنی شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در رشت، در مراسم کلنگ زنی این بیمارستان علاوه بر شرودر جمعی از جراحان مغز و اعصاب پزشکان و اساتید دانشگاه نیز حضور داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اعلام اینکه بیمارستان جنرال گیلان با 270 تخت در شهرستان رشت احداث می شود، گفت: احداث این بیمارستان یکی از ضروریترین نیازهای استان است.

حسن بهبودی افزود: با توجه به اینکه گیلان فاقد بیمارستان عمومی و جنرال بود با احداث این بیمارستان بسیاری از مشکلات بهداشتی درمانی استان از نظر تراکم بیمار و اعزام بیماران برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت در سال جاری برای احداث این بیمارستان بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته است.

" مجید سمیعی " در سال 1326 در تهران به دنیا آمد و پس از گذراندن تحصیلات ابتدایی و متوسطه برای ادامه تحصیل راهی آلمان شد و در شهر "مانیس" تحصیلات دکترای خود را در سال 1964 (1343) به پایان رساند.

وی در سال 1970 (1349) در رشته مغز و اعصاب فارغ‌التحصیل و آنگاه در مرکز جراحی مغز و اعصاب شهر "هانوفر" مشغول شد و پس از مدتی ریاست آن را بر عهده گرفت.

سمیعی در سال 2003 عهده‌دار ریاست انستیتو بین‌المللی جراحی اعصاب شد وی هم‌اینک رئیس افتخاری شمار بسیاری از انجمنهای علمی جهانی و عضو انجمن پزشکان بیش از هشتاد کشور و دارای دکترای افتخاری از هشت دانشگاه بزرگ بین‌المللی است.

سمیعی علاوه بر تدریس و تربیت هزاران دانشجو و جراح اعصاب در سراسر دنیا بیش از بیست هزار عمل جراحی از جمله شش هزار جراحی جمجمه، هشت هزار جراحی نخاع و ستون فقرات و دو هزار آنوریسم مغز انجام داده است.

هم‌اکنون پروفسور هفتاد ساله، با داشتن پانزده عنوان کتاب و چهارصد رساله به طور تمام ‌وقت و در همه روزهای هفته به کار جراحی، تدریس و پژوهشهای علمی مشغول است.

" گرهارد سرتیف کرد شرودر" دوست پروفسور سمیعی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.